Juni 2018

10 juni

een week in staat 4! Aftellen werkt voor mij  goed, hou van lijstjes. Dinsdag was ik op de fiets naar Groningen, toen ik thuiskwam brak het zweet me van alle kanten uit, ik had fruit gepland, dacht nog maar wat nootjes. Ging toen boodschappen doen op de terugweg 2 rijstewafels gegeten. Achteraf baal ik dan omdat het niet nodig was😑. De rest van de week ging het goed, tijdens de BBQ iets meer dan normaal, maar heb me toch keurig gedragen. We hadden deze week de schilders voor de buitenkant van het huis, ziet er weer prachtig uit! De aardbevingings stress gaat hier nog steeds door, wat vreselijk dat beloftes niet gedaan worden en er ook nog verwacht wordt dat win dit begrijpen, wanneer gaan overheden het begrijpen, kunnen ze echt niet inleven in de situatie? Je huis, je thuis, scheurt en verzakt, is niet veilig en moet gestut, je moet er in blijven wonen omdat je geen geld voor iets anders hebt. De minister zegt, nog paar weken geduld dan weten we of  het echt nodig is…. brr.  Hoop dat het de komende week ook weer goed gaat met het dieet!

4 juni

Zo vanmorgen dieet weer goed opgepakt. Streng precies eten wat stap 4 voorschrijft, netjes afwegen en verdelen in 6 eetmomenten per dag. Shake verdeeld over de ochtend. Om 12 uur 1 plakje brood en een halve reep om 14 uur andere helft en om 15 uur fruit. Om 1700 uur 250 gr rode biertjes met een tartaartje. Mag ik vannavon nog zuivel, ga voor kwark. Heb de zestig dagen challenge erbij gepakt kan ik  aftellen!

Lijkt me erg stimulerend. Duidelijk doel voor ogen en in beeld. Ik heb wel zin in lekkere dingen maar geen honger.